onsdag, oktober 13

SÅ VAD HÄNDE MED DEC-SCHEMAT...?

Jo, fick den nämligen igår och vart faktiskt väldigt chockad när jag fick se tiderna. "Nästan varje dag var bara veckan innan jul. Sammanlagt var det 8 passer á ca 8 timmar i varje pass. DET ÄR JU BRA... att de inte drog ut mina dagar på 3 timmar á pass. för det tar ju liksom 1½ timma och resa fram och tillbaka. Nja, lite fram och tillbaka.

Jag har varit duktig och stannat hemma hela måndag, tisdag (efter jobbet), och idag efter att jag mött upp mamma efter cafet :)

hmm... känner att jag skulle kunna behöva en kram, ni som inte känner mig, jag verkigen älskar att kramas haha det bästa jag vet! :D

Så på fredag blir det Clandestino, och på lördag... CLUB TABOO! :) palla ej med hemligheter, får jag kicken så får jag väl kicken, wtf! Gotta live life!

Inga kommentarer: