måndag, december 27

Så har man hostat i cirka 6-7 veckor, vart hos läkaren 2 gånger utan något svar förutom att man skall hem och vila, så skall den försvinna själv med lite hostmedicin... som inte ens fungerar känner man.

Har hostat så pass mycket att för 2 veckor sedan började man känna smärta ovanför bröstet som nu har gått ner till strax under bröstet, men läkaren säger bara att det är träningsvärk. Roligt, nej...

Var ute på min tredje asiat-fest under 2010, lite stolt måste jag känna mig! :) fast såklart, julfesterna hos de har aldrig slutat nåt bra för min del... *suck*

Sen så gav jag mig ut på mellandags-rean, kl 10 på morgonen med hjärtat hahaha helt galet hur mycket jag lyckades plocka på mig. Där bland annat köpte jag ett nytt tangentbord + mus, trådlöst! Grymt bra ;) Också köpte gubben min en PS3 med några spel till...

Förutom det så har väl inte hänt så mycket i livet förutom att jag har lyckats dra min första cigarett nu kl 22 på kvällen haha och e arbetslös i 9 dagar till!

Vi pratar om en semester i feb, får se hur det går. Skulle bli underbart roligt! Om det blir av... har lärt mig nu att inte hoppas på för mycket. Så jag håller mig lugn, för att inte bli besviken utifall att det endast blir tomma ord :/

Aja, nu äre dags o betala lite räkningar och ge mig själv en hjärtattack när jag kollar på saldot på kontot :/

puss o kram, labs!

Inga kommentarer: