torsdag, februari 17

FLYTT...

Det känns väldigt jobbigt när man inte har tillgång till bil, o när man har kompisar som inte är villiga o ställa upp när man ska flytta. Men absolut, det ska jag minnas nästa gång de behöver något från mig. Vill de inte låna ut en bil till mig så kan de väl åtminstonde köra mig?

Tur att jag har pojkvännen min som bär det mesta, annars så tror jag nog att jag inte skulle bli klar med flytten förrän 2012... åker med bussen fram och tillbaka liksom och så ska hundarna ut emellan...

Men har fått hit de mesta utav mina kläder hit o skor (som jag använder)...
Och fick hit Ps3:an, Wii och min dator idag.
Det som är kvar är väl de större grejerna, garderoben, skohyllan, datorbordet, sängen maybe om jag hittar nå plats till den? För jag verkligen avskyr att slänga mina grejer. Sen kläder som jag halvt använder, skor... Jaa, inte så mycket alls ;)

I am who I am, and for a person just like you, you'll never have the chance to even change me for a bit. I can call you "a friend" in front of you... but in my mind i'll only laugh at you as a fool!

Inga kommentarer: