tisdag, juni 7

HEMMA BÄST!

SÅ efter att jag har flyttat hemifrån 2 månader är jag tillbaka hemma igen hos mamma - bakom soffan. Känns lite, men relationen mellan mig och mor har ju aldrig vart bättre. Men tänker ju inte stanna här tillsvidare utan är faktiskt på jakt efter en bostadsrätt i närheten av mor då jag faktiskt trivs mest här i Skarpnäck.

Snart har pojkvännen och jag vart tillsammans i 8 månader. Känns helt jävla underbart och jag har lyckats också blivit en iphone-fan och skaffat mig den senaste iphone 4 vit :)



Jobbar fortfarande extra för the body shop i kista, men det känns som om att jag har kommit lite längre där, fått några tider nu under sommaren med 2 stängnings pass, dvs kommer ansvara för butiksnyckeln några dagar, men känns underbart att chefen har fått den tilliten för mig ;)

Flemings, yes där är jag fortfarande kvar efter 1½ år nu. Det var inte förrän klubb SOMMAR! började som jag fick stå ute i ÖLBAREN, grilla lite korv o hamburgare och såklart få servera öl, vin, cider, sangria och lite shots ;) eller aa järn heter det ju på svenska... : men det är skitbra, börjar kl 17 och slutar runt 3 på ons, tors, fre o lör, så det blir ju 10 x 4 timmar. :) Fett med pengar ;) Men utomlands blire icke, då jag håller på att spara ihop pengar till min alldeles egen lägenhet!




Puss o Kram
Elin :)

Inga kommentarer: