lördag, mars 28

Först och främst så tackar jag till familjen Blomqvist som anordnade en otrolig rolig och mysig babyshower! Med underbar mat och ett underbart sällskap! Verkligen en oförglömlig kväll, trots att alla satt och drack mot slutet så höll jag mig borta från alkoholen, inte en droppe, fy så stolt jag blir över mig själv! :D Tackar även till tjejen som anordnade alla aktiviteterna även om det uppstod lite utskriftsfel i tävlingarna så var dem roliga och fick en att tänka till lite ;p

Får se om jag ens dricker till nästa fest, förmodligen en eller två cider eller kanske nåt glas vin, men inte för mycket iallafall :) Inte så värst sugen på att festa heller men *suck* måste väl ta och skaffa mig ett liv någongång ibland! :D Och såklart så ska jag vara med och skåla till vårt helrör vid den leopardmönstrade båset i Göta Källare! :D Kommer nog kännas lite konstigt och festa på en söndag, fast någongång måste ju vara första gången haha!

Sen till det mer lessnare del är att jag verkligen beklagar till att vi kommit ifrån varandra ett tag nu, men jag har verkligen lessnat på alla dåliga kommentarer som jag hört från dig :/ även om du kanske antar att jag inte tar åt mig så känns varje kommentar som ett stick i ryggen. Att några av kommentarerna fortfarande sticker till när jag tänker på det *suck*
Du är på din pausperiod även jag med, har bestämt mig för att hålla mig till mina planer nu och inte festa på helgerna, undantag för asiatfester om man känner sig på humör förstås, då dessa två gångerna är något jag absolut inte kan missa. Sen har jag 2 st studentskivor att se fram emot, that's it sen är det BIIG PARTY och sen är det bara att vinka av till Sverige och fara iväg till asien för 3 veckors semester, då min semester är beviljat också! Fick beskedet idag :)
Trevligt att få se dig le igen, chefen, utan din muttra min där du bekymrar om allt mellan A till Ö!

fast innan... innan... innan... allt det där börjar så börjar det hård träning från och med nästa vecka tillsammans med bror, som då ska vara min ledare och pusha mig ut till gymmet.
Då han äntligen bestämt sig för att byta till Friskis gym för min skull ;) Så han sa att jag skall ge honom 1½ månad för att få mig i godkänd bikiniform till min födelsedag, då det också är deadline! Så vi får se hur han lyckas hehe ;p
Sen är det väl inte så mycket mer att dela med resten utav världen med ;p

Ska fortsätta med de sista delarna utav min serie! ;p
Love;

Inga kommentarer: