fredag, mars 27

Beröm ;D

Jajamensan! Något som jag glömde nämna i mina inlägg som är väldigt viktigt var att jag fick ett stort beröm igår på BS Kista! Något som verkligen gjorde mig överlycklig! Under mina 3 timmars arbete så lyckades jag sälja 1st BFL(Bag for life 40 kr st) 3 st MTV tantalising lipbutters, värva 4 st medlemmar! Jag är så glad att de ringer mig såfort de behöver hjälp och inte någon annan extramedarbetare! Jag bara verkligen känner hur mycket alla affärer älskar att låta mig arbeta där efter varje arbetspass jag skänkt min energi och svettdroppar till!
Sen till slut, så sålde jag även en presentkorg som jag fick plocka själv, vilket landade på 1100 kr!! Verkligen inget jag ville skryta om till andra medarbetare men jag hade antecknat själv på en liten lapp för varje mål jag hade nått så att jag skulle belöna mig själv efter passet litegrann :) Men så såg min kollega lappen och sa det genast till butikschefen som vart helt över när hon fick reda på det! Oh, jag bara verkligen hoppas på en ledig tjänst snart i någon av mina favoritbutiker! Kista, Gamla Stan, Forum Nacka, PK! Still longin'! :]

Efter att alla vart så glada så sa min kollega också till mig att allt som jag lade ut energi på under mina 3 timmar helt ensam, är något som de alla medarbetarna i Kista säljer tillsammans! Yääy!

Nja, orkar inte kämpa mer... Det blir nog en kopp varm vatten med honung igen sen ut och blossa med massa kläder och sen bums till sängs!

Lovelilove!

Inga kommentarer: