fredag, april 3

Fjärde helgen hemma, börjar kännas lite tomt... utan ett liv : men nästa vecka så smäller det :) Ska väl inte vara en 100%-ig ängel inte haha. Det har vart lite knas och stress på sistone när det kommer till festen och den kommande semestern.
Men dessa är ju redan gjort iallafall..
*Fixat mig 2 olika klänningar att välja emellan till festen
*Betalat biljett till Thailand
*Köpte dricka till festen
*Bokat in lokalen

Fast det fattas ju massor av grejer också :(
*Fixa pass
*Packa en tom väska? haha
*Handla mat och grejer till festen
*Handla grejer till köket ;)

Tjaa... det är väl kanske 1500 kvar utav hela budgeten kvar och lägga ut *suck*

Nää jag ska hålla mig ordentligt! Ska inte röra mina pengar så gott det går och låta varje dag susa förbi mig ;) Handla mat och sådant får vi väl dra dit när födelsedagen närmar sig, antagligen i början av maj, också då jag hade tänkt att fixa passet... :)

Aja... ska väl ta och kila iväg nu, pusselipuss! <3

Inga kommentarer: