lördag, april 25

Thailand? -Jag hoppas verkligen att de lägger ner snart med hela demostrations-grejen, vill inte åka dit och bara sitta fast i flygplatsen : snacka om att det kommer bli en underbar semester iaf, fast kommer ju ioförsig bara sitta två dagar och sen flyga vidare till Phuket, men ändå, varje minut av semestern där kommer räknas för mig!

Fast morsan är ju helt panikslagen, hon sitter och följer nyheterna på mitt språk varje dag för att se uppdateringar, hon berättade senast igår att HK hade ställt in alla charterflyg till bangkok från HK... så det låter som att det är värsta grejen, men ingenting står i aftonbladet och på CNN, vad jag förstod i min halvsovande tillstånd så hade det lättats och att det har varit ganska tyst i huvudstaden nu i en vecka? rätta mig om jag har fel, kanske det var tvärtom haha! :D

Hepp, idag var det och dra förbi salongen, sitter fortfarande och tvekar om det är någon framtid för mig att vara med och öppna en salong i lidingö, jag är ju inte helt hundra... sen har jag fått jobberbjudande också samma ställe där jag jobbade tidigare fast i en annan del av Kista. Sitter och tvekar om den, min tjejkompis skulle prata med hennes chef. och jag bara väntar på att få höra vad de har snackat för skit om mig nu när jag slutat där. har sagt till mig själv, jag ska inte säga ett ord skit om de, sen vi får se vad det går för rykten om mig, att jag inte kan räkna kassan, att det har fattats pengar, jag är lat, skapar bråk. Jag väntar!

Så sen kom M och mötte upp mig i Lidingö, sen drog vi hemåt dumpade av mina grejer sen fortsatte vidare in till stan för att han skulle fixa in grejer i banken och tro mig hade ganska roligt under tiden vi väntade på typ 30 st nummer... haha! Lite taskigt, men det får vara ellerhur brorsaaaaan :p Sen vart det hem igen och laga adobo! längesen :D så kollade vi på Mio under tiden vi åt mat sen däckade vi och P kikade förbi vid 20, och fixade lite grejer sen vart det o kolla på tv med honom istället när M drog vidare till krogen. Så P drog väl för typ en timma sen haha

Tackar för sällskapet!

Så imorgon, funderar jag på att leta efter kvittot till min Wii konsol, sensorn verka inte reagera nåt får typ kriga framför tvn i en halvtimma innan jag kan spela, snacka om att spellusten försvunnit då : Så hoppas att det inte har gått ett år än, så kan jag lämna in den på lagning :D eller få en ny sensor haha i dont know. Sen vet jag inte, får se om jobbet ringer igen, de ringde idag men jag var verkligen uttömd på energi : så jag tackade nej till deras 3 timmars jobb idag :)

Well, its time for me to put maself into the beeed :)

Kisskiss

Btw tackar Chell och T för sällskapet igår, roligt och få busa lite igen ;) Sen att det var första gången man fick träffa T efter typ 7-8 månader haha! SEG! Kollade på The Unborn haha som jag garva till filmen! Rolig ju ;p Men aja, sista gången pusselipuss och natt natt/The "C´"



bloglovin

Inga kommentarer: