torsdag, april 9

WOOHOO! I'M BACK ON TRACK AGAIN WITH THE TRAINING! damn it! feels so good!
drog ner till gymmet idag med gissa vem? MARIE! :D Hon slog en pling och ville ha någon och träna med så vi vandrade till skrapan, fast dem stängde tidigt för det var skärtorsdag :( så vi chansade oss till ringen istället ;) Marie, haha så söt som hon var vid maskinerna, så hypad, så glad över att vi tränade idag! Och så känner jag mig i form igen woohoo kärleken börjar försvinna! Lyckat!! :D Och så har jag minskat väldans mycket med onödiga snacks som godis... Inte fått i mig alkohol på typ 5 veckor, har en massa energi i kroppen också! :D

so good, damn it, so good... naaah TOO GOOD!
fast rökningen är ju fortfarande igång... not proud over myself when it comes to the smoking :(

men nä ska ut och synda mig lite hihi!
Love;

Inga kommentarer: