fredag, april 10

Såå, dags för mig att ge mig av från mitt hemma liv igen, och återgå till det livet jag hade för cirka 4-5 veckor sedan... Imorgon blir det och möta upp E i stationen när hennes tåg kommer fram, sen blir det att röra sig mot Kista Galleria och låta henne shoppa loss, lite avis jag som typ gömt mina pengar :p Men får väl dra fram sedlar, för jag kan säga att jag inte har tålamodet och låta händerna sitta i byxfickorna medans kvinnan drar sönder sitt bankkort!! NO WAY!
Sen efteråt blir det väl och hälsa på jobbet sen hem och låta E supa ner mig, sedan dra vidare ut på krogen och skaffa mig ett liv! Kvinnan fyller ju år på måndag så det blir och festa imorgon, sen på söndag på asiatfesten! WOOHOO RÖJ! Not gonna be moma's girl no more, gonna be the bad girl once, just this weekend! Sen är det dags för låg profil igen en månad sen fest igen! Det låter fint det ;) Återkommer tillbaka med underbara bilder! Ska iväg och ladda kameran nu!

Take it easy boys and gurls ;)
Love;


bloglovin

Inga kommentarer: