fredag, april 10

Ooh... är det resultat jag ser utav min träning? Fått bristningar på sidan av höften, antingen på grund av för kraftig viktökning från förra månaden eller så är det viktminskning? Jag vet inte :(
Men tiden är nära, dagarna räknas ner fortfarande till dagen då jag blir 20, samt dagen då jag ger mig av ifrån Sverige - den avlånga IKEA landet. Wihu! Sparar pengar verkligen som en galning just nu, sparat varenda öre jag hittat hemma! DONERA DONERA! haha!
Nu i helgen som sagt blir det och leva, men ska fanimej inte köpa nåt från baren :D För efter denna helg blir det och avsäga mig från livet igen :p Lite osäker om jag ska gå på nästa asiatfest som kommer att hållas i berns... För jag och wan har iaf sagt nu att vi drar till grönan innan vi drar, för där kommer det typ ryka max 500 kr! Såå hehe... som sagt, fortsätta städa och fylla spargrisen!! :D Men nu skall jag fortsätta prata med mina hjärtan sen sova :)

Pusselipuss! ;



bloglovin

Inga kommentarer: