söndag, april 12

Hej alla underbara snyggingar ;)
Efter min lilla detox på 5 veckor så lyckades E dra mig ut på krogen, på Dembow, faktiskt om jag ska vara ärlig så tappar jag suget efter för varje gång jag vart där... Det kommer aldrig bli lika rolig som de första gångerna man var där, oavsett med vilka man drar dit med...

Jag har märkt en grej, för varje gång jag är där så kommer det bara fler och fler antingen nyblivna 18 åringar eller minderåringar... Inte mitt ställe längre. Visst människorna där har många gånger varit sociala, eller a ibland kanske allt för sociala... Hur som helst, tröttnat på stället och igår fick jag verkligen draaaa mig ut. Didn't enjoy those moments in there... Ville bara vara hemma, sitta vid datorn och ta det lugnt inför dagens arbete... Men aja, bruden fyller ju år på måndag, vad ska man göra? :/

Hon erkände idag iallafall att hon ville dit för att träffa sin sexiga (korta) dj, som hon envisades i början med att det inte alls var sant. Men jag kände verkligen hur han dissade mig när jag försökte prata med honom om han kunde fixa jobb åt mig. Fast flickan vart ju överlycklig över hans kram hon fick igår, så glädjen håller sig gott i några dagar till :)

Så imorgon smäller det! År 2009's första asiat fest och den kommer att hållas på GK, det sägs att den klubben är en av Stockholms mest attraktiva klubbar, men som även kallas för bl.a. kinespalatset med tanke på alla kineser som suttit där efter jobbet :p sen plus alla FR fester haha! VIP bord blir det också, och mina brudar kommer nog dit också ;) Skall bli härligt och se dem hihi :D Justja, svängde förbi klubben nyss, raggade efter lite info om imorgon samt jobb, han sa att han skulle presentera mig för chefen imrgn, så jag kanske kan haffa kvällsarbete där som garderobpersonal hihi :D ni som är trogna läsare vet att jag verkligen är i desperately in need for money :p haha

Sen när det kommer till det otrevliga... har vart på ett hemskt humör på sistone, bara käftat emot folk, sagt dumma kommentarer till folk jag inte känner aa sånt. Nej det är inte dags för lingon veckan heller haha... Jag är så pass elak nu, att den personen som valde att ljuga för mig och som fortfarande inte har gett mig dem sakerna som tillhör mig, säger jag bara, rör dig inte mot där jag ska imorgon, för en sak är klart, du kommer gå därifrån med ett förbannat humör då!

Aja, mår inte så bra just nu :( Men ta hand om er små solsken :D

Love;



bloglovin

Inga kommentarer: