tisdag, april 14

Påskhelgen...

Well, well... hur ska man sammanfatta helgen? I fredags kom E, först så drog jag till Skanstull och solade lite, sen plockade upp E från stationen vid 4, efter det så drog vi hem och dumpade av grejerna, sen drog vi oss vidare till skanstull igen så hon kunde få dreggla lite på dem dära puerto ricos ;p efter en timma eller två var vi tvugna att kika förbi i Kista, gallerian som har öppet alla dagar 10-21 för att hon skulle ha något och ha på sig den kvällen, hon kom hem med ingenting, men jag hittade en mysig lång-stickad tröja för typ 100 kr, visserligen var den väl lite för stor för mig men den duger och ha på sig i trädgården en mysig kväll någon dag :)

Sen vart det av till Dembow, i Mango Bar inne i Hötorget, inte så lyckat därinne och som vanligt så satt jag med ett glas vatten där uppe vid baren, alkoholen var verkligen inte min grej den kvällen! Men när vi drog oss hemåt så träffade vi på 2 killar i tunnelbanan, och jag som vart på pisshumör irriterade jag mig såklart på dem lammkötten som satt brevid oss, där ena rödtotten påstod att han satt i en spårvagn påväg till Skarpnäck. Inte klok ju, sen så hoppade han till våra säten och började ragga på E HAHA! Sen när vi bytte tunnelbana satt en Dennis och spelade gitarr, så hade en request, att han skulle spela I'm yours, låten som förde mig och E tillsammans :) sjöng den litegrann, sen Take me home... country road låten :P kommer inte på just nu vad den heter :p Kvällen slutade med att jag kom hem vid 5-6 tiden, då vi spenderade en bra tid i trädgården utanför mig och fick oss ett rejält garv när rödtotten bara fyllade sig, kuta runt i tshirt mitt på natten och skrek haha! Sen kom ju bullegänget och hämtade upp E så det vart bara av för mig och sooova gottigott, då det var arbetsdag för mig några timmar efter jag kom hem!

Lördag; Jobbade inne i butiken mellan 13 - 19, hade så tråkigt då ingen kom och köpte :/ Så jag o A bara pilla oss mellan tårna och dammade butiken litegrann men tillslut så insåg jag att min rygg inte klarade av mitt böjande så jag la av helt och satt vid fläkten istället och njöt av kylan hah! Det var mest och vila för min del under hela lördagen...

Söndag; Paarty time! Jobbade idag också, vaknade av ett samtal från jobbet som sa att det var kris, så jag tog mig in till gallerian så snabbt som möjligt, hann dit till kl nästan 2 så jag passade på att sola lite innan jobbet och sedan fick jag stå i butiken helt själv till kl 18, så det var inte mer än och börja synda mig lite på jobbet :P sen kl 18 raka vägen hem, eller a halva, E hade mina nycklar skulle möta upp henne i slussen, men min mobil dog så jag fick inte tag i henne, träffade på en gammal kompis från Tälje, han hade en korvkiosk på torget där, så fick låna hans telefon och bytte SIM kort, så visade sig att bruden satt i Skarpnäck o väntade på mig...

Så det var inte mer än och ta första tåget hem för att käka och förbereda förfesten, folk var ju på rull! Så hoppade in på toa och bytte om, sen när folket kom så skyndade jag mig och småplocka lite i lägenheten, sen lagade mat lite snabbt, jag som inte ens hann äta mat på hela dagen..

Sen vart det av till festen, lite krångel på vägen meen aah... Blir nog lite långt och förklara vad som hände under dessa tre timmar, men det var mitt livs roligaste kväll! :)
Beskrivning; Mycket folk, tjejerna var där, berusad, VIP-bås, vimmel-bilder, leopard mönstrat, helrör, slut på cigg, roliga och mysiga vakter, chockad, fyra intresseanmälningar, skadad fot, beundrad, hungrig, promenad med skadad fot, hemma kl 5 på morgonen...



bloglovin

Inga kommentarer: