söndag, maj 17

Allt är nästan klart... passet är både tagen och upphämtad från förra veckan, ena vaccinet är taget mot hepatit A och B, maten är köpt, lokalen fixad och det är mindre än 2 veckor kvar till kalaset, och mindre än 3 veckor innan jag, Wan och Flo drar iväg. Har fortfarande inte fått svar om mitt själviska val men har iallafall berättat för Wan om det beslutet och hon accepterade det.. Så det som är kvar är väl och börja packa snart, ta mitt andra vaccin samma vecka som födelsedagen är... Sen planera över vilka maträtter som skall göras på festen.

Igår kom Peter över, vi satt och disskuterade om maten, vad som kan tänkas sig vara förrätt, huvudrätt samt efterrätt (alltså min tårta...) sen kom Marie över och vi kollade på Eurovision, stackars tjejen, det var första gången hon någonsin kollat på programmet :p Och när den var slut så var klockan så sent att hon sov över, hon sov i min säng och jag i aa... det rummet, kan säga att det var väl lite obekvämt haha, men ska fixa om den för imorgon hade brorsan lovat och hjälpa ta ner min gamla garderob, bygga den så att jag kan lägga i mina kläder där, så förhoppningsvis kan jag ta bort hyllan inne i rummet där mina kläder ligger i så att jag slipper sova som en räka där inne... uuuggh jobbigt :s

Men aja, mår inte så bra idag... Känner mig snurrig :/



bloglovin

Inga kommentarer: