söndag, maj 17

Ni som känner mig väl och inte väl, vet att jag har en s.k bror, igår åkte han iväg på en roadtrip tillsammans med några andra, vart besviken av alla personer han kunde ha frågat så tog han med J, han som jag inte alls ger respekt till längre, efter att han hade snackat skit om D, han som jag kallar för min bror. J som bodde hemma hos E under en period, pratade väldigt mycket om hur jag inte borde lita på honom, han är skit, han är en person som bara kommer att lura mig på pengar och som kommer skita i mig när han fått som han velat. Såklart, så har jag inte trott en sekund av det han sagt men som E sa... Alla vet hurdan de båda har gått runt och snackat skit om varandra, så det är väl ändå upp till de två hur de vill göra med deras vänskap... Visst det kanske är så, men när jag såg J i torsdags, ville nästan spy framför honom, rättare sagt på honom, så jävla äcklad är jag utav honom.

Sen också besviken av att brorsan inte ens tänkte på mig, han sa att det bara var en grej för killar... men jag har inte heller träffat D på ett bra tag nu, han hör inte av sig längre som han gjorde förr, jag accepterar hans ursäkt där han säger att han inte haft tid för att han har tagit extra arbetspass och jobbat dygnet runt i dagar nu... Fast ioförsig, han skjutsade mig och mor faktiskt till mataffären igår så vi kunde handla mat till kalaset...

Jag vet inte... Vet inte heller vad jag ska tycka och tänka om *, men som E säger, "ta det med en nypa salt..." vill han vända sig till henne, så är det bara och gå vidare... kommer han tillbaka så kommer väl han? Sant, sant. Jag låter dagarna gå och ser hur det ser ut sen... :)



bloglovin

Inga kommentarer: