tisdag, maj 12

ANTM!

Denna vecka har jag lagt min tid på att sitta på min inte så bekväm stol, men det fungerar när man väl är helt inne i filmen/serien ;p Så såg nyligen på hela säsongen av senaste Americas Next Top Model cycle 11, congratz McKey... Men det var egentligen inte den som jag ville vinna :/ satt ju och höll på att Anna-leigh & Sam skulle komma till finalen :( *Snyft...
Men nu var det den serien avklarad... det som är kvar är typ 3 säsonger utav One Tree Hill, folk som tycker att jag är såå galen för att jag inte sett ett enda avsnitt utav den serien ahaha :p

Så antagligen så kommer jag att fastna för den precis som på de andra serierna :p

Känner mig lite deppad idag, då vädret inte var det bästa, började sommarregna litegrann när jag hade fixat mig klar för utgång, skulle ner på stan och lämna in min spel konsol till affären för att fixas lite innan garantin ryker ut... Men nä vart hemma och laga mat istället :D Så... tror det är dags och fixa... OBS! Ingen asiatisk mat ikväll... mwahah... Det blir Potatis, Sallad+sås och Friterad kyckling tillsammans med grönsakssoppa :D

Pusselipuss <3



bloglovin

Inga kommentarer: