onsdag, maj 13

BUSY DAYS?

Har bara sååå mycket att göra dem här dagarna och ändå så lyckas jag inte somna förrän kl 4-5 på morgonen och sedan vakna kl 14 på dagarna :.... men nu är iallafall några grejer avklarat första vaccinationen avklarad sen så gjorde jag passet för några dagar sedan som skall hämtas upp på fredag :)

Imorgon;

10-12 AMS
15-16 Massagebehandling
Fr. 19 FÖRKRÖÖÖK....
23-03? Studentskiva

Fredag;

< hämta upp pass.
> möta upp R, så vi kan dra till babyland efter :)

Lördag;

10-14 Handla mat till festen...
15-19 Tvätta...

Söndag;

18-19 haha spela spel :D

Det som typ fattas är typ fixa tid för en andra vaccination sen packa ordentligt alla mina kläder till thailand... Dagarna bara försvinner för min del fan... Justja, resten av den tid som är över, måste jag sitta och rulla VÅRRULLAR! mwahahah :D mmm va gott... ;p



bloglovin

Inga kommentarer: