torsdag, maj 14

ONT I MAGEN :(

Det känns ju nästan hemskt :( Gick runt i stan idag med Riry, hon följde med mig runt när jag var och fixade lite grejer... Försökte hålla igen smärtan, men nä bena började darra istället :(
Så förmodligen så kommer smärtan försvinna ikväll, om jag har tur :(

Men fick lite grejer gjort idag iallafall :)
*Köpte biljett till Riry's skiva imrgn...
*Hämtade ut mitt pass idag, ABSOLUT ett nej! INGEN FÅR SE DEN!!... :'
*Lämnade in min spelkonsol idag... fick en ny kontroll så nu funkar det igen!! :D
*Betalade av mina skulder från senaste skivan till Anh idag :)

Så imorgon blir det och vakna tidigt, dra mig till barkarby och titta på dopklännig till Laica :)
och sen.... eeeh... städa hemma lite sen hinka hemma innan skivan börjar :D

Pusselipuss!




bloglovin

Inga kommentarer: