söndag, maj 24

Gårdagen för mig var verkligen inte så hypad för då jag satt flera dagar och nojade mig över åldersgränsen men det löste sig ganska snabbt... för jag gick faktiskt på berns festen :D plockade med mig några kompisar tillslut och E kom raka vägen ner från Vrås när hon fick tag i en barnvakt, hon vart ju så hypad till festen efter vårt lilla samtal med en jag vet inte vads - kompis? Han var faktiskt ganska rolig och prata med :) Så vi några av oss satt hos mig och hinkade, några i nivå resten hos sig och andra var på jobbet tills festen skulle slå igång =)
Men både jag, chell, mac och cherry stod och skadade på knäna vi som trodde att vi inte skulle komma in, men det var bra att man stötte på morsans kompis till vakt (som jobbade i GK innan hehe) Lokalen var ursnygg och såklart så hade man alla bästisar, vänner och bekanter inne och som vanligt så var jag i berns alla hörn då jag hade olika vän grupper... Det var vietnameser, thailändare, täby-grabbarna, filippiner och de som var till övrig mix :p Och det är sååå underbart hade sååå jäkla roligt igår trots mina 2 glas redbull som gjorde susen för mig igår samt min bakfylla idag... haha :D Kände mig som en excited 17 åring igen igår i kön, att jag nästan ville hoppa av glädje att jag kom in hahahah! :p ELLERHUR CHELL? :P

Sen så gick E upp på scen utan ngt push och tävlade med 2 andra tjejer som var dansare och skakade ner hela scenen hahaha :p Jävlar va folk glodde på henne efteråt när hon va me mig haha :p Några som skulle filma/fota henne under ifrån men hann inte, vissa stod bara i chocktillstånd för att de såg lite delar dem inte skulle ha sett och andra aa dem dreggla bara haha :P

Så nästa vecka smäller det igång rejält! På fredag är det min 20 års dag som gäller, sen är det dags för både RIRY och Mac att springa ut!! GRATTIS I FÖRSKOTT :)

Men jag börjar få noja igen typ jag har verkligen inga pengar kvar eller jo mina 10 tusen till thailand, men måste köpa ingredienser till tårtan.. komma på med några fler rätter till födelsedagen... något enkelt men ändå stiligt...

PS! Bilderna kommer upp så snarast jag får dem! :D



bloglovin

Inga kommentarer: