fredag, maj 22

NÄTFEL HOS COMVIQ?

Igår vart jag faktiskt ganska småirriterad över att mina sms aldrig kom fram, tänk ifall jag väntade in nåt viktig sms... :s Men nä all sms som skickades till mig fick jag första leveransen vid 16 tiden, sen kl 22 och sen 01 av de sms som skickades typ under dagen :s hmm... tur att jag hittade min engelska kompis då i bagis när jag skulle möta upp honom annars hade jag fått sitta där i evigheter... och nej jag kunde knappt ringa heller ibland, han kunde inte ringa heller för han hade tagit slut på sitt kontantkort :p

Men som sagt det gick ju bra... så vi drog iväg till Rinkeby och jag var som ett barn som sprang vid gräsmattan och lekte med min kompis hund :D Wihii..

Och vet ni vad? :D IDAG BLIR DET JOBB! :D I Bodyshop såklart ;) Skulle egentligen ha dragit nu, men snoozade precis i 1½ timma =P så väntar på att riskokarn ska vara klar med min mat så kan jag kila iväg strax :) Så ska jag nog snacka lite business med Pong om någon är där som jag känner mwahah :D Ooh tala inte om min dröm inatt, det var mig det mest ovanligaste som hade hänt... helt galet, men ändå efterlängtad ;)



bloglovin

Inga kommentarer: