måndag, maj 18

KINDA HAPPY?

KINDA HAPPY?

Mitt liv börjar bli lite trist igen, okey solen är framme men min rullgardin är fortfarande nere om dagarna när solen lyser som mest... känner mig på något sätt bekväm :)
Så igår var jag ute i trädgården och klippte gräset, vattnade samt klippte dem grässtråna som växer på sidan där jag inte komma åt med min gräsklippare :/

Fick nå tips av en vän som jag blev väligt glad utav! En adress där man kunde streama igenom sig alla serier som jag missat sen IPRED lagen trädde fram *suck*

Sen så har jag typ fått en ny vän? She's back on track with me, "lärde känna" henne för cirka 3-4 år sedan, men det var mest via min pojkvän som jag hade då... Hon bor några timmar härifrån med tåget men vi pratade i telefon och hon skulle jättegärna vilja komma till födelsedagsfesten som jag bjöd henne in... Fast jag fick ju förstås inte avslöja vem det är för någon. Vi får väl se hur det går med stortruten min.

En annan händelse som fick mig att må bra, var att jag känner att jag finns här. E ringde för någon dag sedan och bad om pengar, om hon kunde få låna, då det inte går så bra med hennes ekonomi... men jag kunde inte låna ut. Fast glad över att hon ringde, det bevisade sig att jag finns i hennes tankar när hon behöver hjälp...
En annan vän till mig, M, kom över igår för en stunds tv tittande, som också sov över sedan, hon berättade att hon vart lite besviken, glad över att hon kom över hit trots en timmas resa och gjorde mig sällskap sen berättade hur och vad hon kände. Att R bjöd in mig på "familjemiddag" när de skulle fira hennes mans födelsedag och jag vart inbjuden trots att endast familjen var där, jag kände mig lite inträngd, men hon bjöd in mig och alla såklart, fick mig och känna att jag bara hade en stor familj! Sen till sist, att bling bling kom till mig och förklarade att hon var irriterad, hon visste inte vad hon skulle säga, sen att hon till slut sa att jag kunde ringa henne, hon var lite sur i början över händelsen, men sen att hon verkligen lyssnade på mina ord av det jag sa, jag vet kanske jag inte har världens bästa råd och ge men jag ger det jag har upplevt, även om folk anser mig vara "den som är desperat", hon öppnade sig rejält och lät hennes känslor flöda iväg... fick henne från irriterad, till tårögd till glad och skrattade sig till ett hejdå :)

Girls, just to say I love you can't describe my love for you guys! I really appreciate that I do exist in your eyes, in your heart! Heart for all of you girls!



bloglovin

Inga kommentarer: