tisdag, maj 19

Kärlek, det är nog det som finns i mig just nu. Tittade förbi hos brorsan idag för att hämta upp nycklarna till min vind, var lite sugen på att hämta ner min garderob så att jag kan ha en ytterligare plats och lägga mina kläder i... Konstigt nog för första gången så ville han inte att jag skulle gå, han påminde mig hur längesen vi faktiskt umgicks som vi gjorde förr, hur längesen när det var han som lagade mat åt mig, hur länge sedan vi hade en diskussion om vad som helst, hur längesen jag faktiskt stannade hos honom mer än bara en kvart? Jag kände mig skyldig så trots att jag visste om att mor hade förberett maten till kvällens hot pot så fick hon vänta en timma extra, hon vart väl lite smått tjurig över att jag tog en sådan tid på mig men... aaja, det gick bra :) Men jag kunde verkligen inte säga nej till brorsan idag, så söt som han var idag :)

Sen så satt vi och disskuterade över hur vi skulle göra med lägenheten, jag la mina kort på bordet och sa som det var; jag visste inte hur jag skulle göra om bostadsförmedlingen skulle ringa och fråga om jag ville ha lägenheten, för jag har ingen fast jobb det vill säga ingen som helst fast ekonomi, vissa månader kanske jag till och med inte ens har en inkomst?
Han förklarade för mig att han skulle fixa det på något vis och jag lovade att ta fram de pengar jag har för hyra, mat och dylikt. Det löste sig iallafall, och han ser fram emot min födelsedag nästan mer än vad jag gör :) att han råkade tacka nej till ett jobb nu på fredag haha, han ba det var väl nu på fredag du fyller år ellerhur? jag ba uuh nä nästa hahah! :D

Sweet!



bloglovin

Inga kommentarer: