tisdag, maj 19


Satt och disskuterade med engelsmannen idag, som än en gång har tittat förbi till Sverige för tredje gången... som folk säger tredje gången gillt! För killen planerar att stanna här i 3 månader och tänker verkligen satsa på ett liv här, nu när han har börjat läsa reklamskyltar inne i city och lärt sig några hälsningsfraser samt lite onyttiga ord, såklart!

Hursomhelst vi satt och disskuterade om svartsjuka, vad som egentligen var vad? Då jag höll vid min sida att svartsjuka kan vara något speciellt, kan vara något positivt när det bevisar att en kille vill hålla fast en men fast... när när det går för långt, så kan man inte längre andas inne i förhållandet... För vad är det för pojkvän som tål att se när ens flickvän dansar med någon annan utan att visa att han bryr sig? Och som går till sina tjejkompisar och kör igång det liv han hade innan utan att veta att han faktiskt sårar denna tjej för varje millimeter han kommer närmare låren från höfterna?

Hur skulle du vilja ha din kille? Att han visar dig att han är svartis på dig eller inte?

Jag själv,skulle nog få konstiga tankar om min kille om jag kan komma nära mina killkompisar nära utan att få höra ett knyst från honom? Fast ioförsig om det blir för mycket, som t.ex. och komma på med regler som att man måste fråga: "älskling, får jag gå ut på krogen ikväll?" blir samtidigt för mycket känns det som, jag vet hur jag är, om någon som helst kontrollerar mig skulle jag bara flippa ur men... så har jag ett behov av att veta, jag finns är och är viktig för dig och till sist jag är din bara din, men vänner är mina vänner och du är min pojkvän...

har jag fel eller vad har DU för åsikter om det? kan verkligen inte få diskussions-ämnet från huvudet mitt :s

PS! Naa, i know. Mamma säger det jämt, jag fattar inte hur dina pojkvänner lyckas klara av ditt humörsvängande, ena stunden kan du sitta och böla för ingenting sen kan du rulla runt på golvet och skratta som aldrig förr, girl you are wierd... Haha! Vi får se om jag hittar en prince charmy with patience ;) DS!



bloglovin

Inga kommentarer: