fredag, juni 26

And so i FINALLY left Thailand and came home to Sweden... haha...
Jag ville verkligen inte åka hem, men insåg inte hur tråkigt det var att vara för sig själv därborta utan syskonen :/ När jag knappt kunde språket och vägrade sätta mig i en taxi som skulle köra mig dit jag ville för jag visste verkligen inte vart allt låg och vad det heter... Så svar på din fråga Tong; Vad vi skulle göra i Bangkok utan er? Mitt svar haha RUTTNA och käka oss riktigt FETA!

Well, anyway är hemma nu iallafall landade igår, Rachelle mötte upp mig i Centralen som bestämt sen drog vi till Bolero och snacka massa sen hem fixa lite grejer och sedan ut igen för att träffa fler människor... Stackars Chell, hon försökte verkligen visa sitt topphumör mot mig, men det visade bara sen hur ledsen hon egentligen var... :/

Men men... får berätta mera lite senare :D Ska iväg och träffa Matte nu innan han börjar jobba :p

Pusselipuss!



bloglovin

Inga kommentarer: