måndag, juni 29

Jaja, okok... FINE! :p Ne skoja bara :) haha en kompis klagade på att jag inte hade uppdaterat min blogg på några dagar nu så jag får väl se till och göra det haha...

Har inte direkt haft tid att sätta min rumpa vid datorn förrän nu, kompisarna drar mig ut och jag kommer inte hem förrän vid midnatt :D På något sätt så känns det underbart att åka bort den här gången, då det känns som att jag har vart enormt saknad, jämfört med alla andra gånger jag vart borta. Allting är förändrat, men man verkar inte märka förändringarna förrän man inte sett eller jämfört det på ett tag? Men att jag och Chell har kommit varandra nära, det känns roligt och underbart hon har typ vart med mig sen jag satte min fot i Stockholm igen, sen E som kommer till Stockholm en dag efter att jag kom hem igen... aso tjejer, ni vet verkligen inte hur bra det känns för mig? Sen ni mina älskade älsklingar, emma, hang, ty, cherry (säg till om jag har glömt någon :p) att ni gjorde grillkvällen igår var asmysigt... förutom myggbetten ovanför baken såklart...

Ni alla, får mig att leva, känna mig att jag... faktiskt finns här :)

Sen om allt annat skit kommer på vägen skiter jag verkligen i, för er kärlek till mig får mig att glömma allt ont vid sidan om :p :D
Jääävlar utgång på onsdag! Nu måste jag verkligen vara igång för thailand har verkligen lugnat ner mig helt, kan vekligen inte fatta att jag kan sitta på en klubb och bara smutta på en cider en hel kväll utan att ta för mig i dansgolvet... shit... we'll seee!! (haha p.s jag skiter i vilka småglin som finns där :D JAG SKA HA KUL PÅ ONSDAG! :p)



bloglovin

Inga kommentarer: