onsdag, juli 1

Jag vet inte vart jag har mig just nu... jag känner mig hur förvirrad som helst. Vet inte längre vart jag har alla och jag vet inte vad du vill? Kan inte säga att jag har fått känslor för dig? Men jag kände mig helt tom efter sista messet du skickade, minuterna bara rann så smärtsamt. Visst som alla andra säger, du behöver tid och att det kanske blir bättre när du kommer hem. Men tanken av dig har fått mig att fortsätta vara glad... Jag rörde inte ens ett hårstrå på en annan kille, när jag nu kanske hade haft chansen? Vet att du inte kräver något sådant av mig, men jag känner mig äcklad av att träffa andra när jag vill ha en person i mitt liv.

Jag kanske inte borde säga det här, men att jag kände mig lite deprimerad när jag fick höra: "Det skulle inte förvåna mig om han skaffade sig en fru därborta..." sen dina ord mot dina egna, fuck, i'm so lost right now.

Sen att jag får in ett samtal, idiot alltså, jag är själv en säljare som att jag inte vet principen av att manipulera folk eller? Försöker vända mina tankar av en brud jag känt i snart ett år? OKEY, hon kanske har snackat skit om mig, men hon har åtminstonde berättat det tillbaka till mig att hon har gjort det och sen ja, hon har ljugit framför mitt ansikte, men det var då det och vi har löst det, det är en lång historia bakom det. Men att du försöker få mig att känna mig osäker och få mig sedan tro att hon inte är en bra vän... Hon har ställt upp för mig när jag suttit som mest gråtfylld och hon har gjort en massa grejer... Men seriöst, detta är mellan er, jag tänker verkligen för en gångs skull inte blanda mig i det här... men om ni ställer er upp på 5 pers mot henne så tycker jag bara att det är dålig stil av er... Ni kan sitta och garva och göra er högljudda hur mycket ni vill, för det enda jag tycker är bara omoget. Och jag vet hur mycket du hatar mig av att inte ens veta något av mig förutom att jag heter Elin, bor i Skarpnäck, är kines och enligt alla rykten har gått och knullat varenda filippin i stockholm, snacka hur mycket ni vill jag bryr mig inte för snart är jag ute ur cirkeln och jag blir bara den som ni hälsar på i krogen and nothing more than that because im already so tired about all you guys lifestyle.

Just nu har jag bara en stor huvudvärk, av mitt eget problem, av andras problem, fuck låt mig vara bara... och sluta manipulera mig för jag har redan gått på utbildning hur man övertalar folk...

People changes. Things go wrong. Shit happens. Life goes on.



bloglovin

Inga kommentarer: