fredag, juni 12

GAAALET...! Sag pa nyheterna inatt (CNN), svininfluensan is back :o och sen att det var varsta grejen inne i Kina... sa nara som jag ar nara hemlandet nu ocksa :( men an sa lange sa ar det inte nagra som har munskydd an... sa antar val att det ar ganska lugnt? sen min forkylning verka vara borta ocksa sa det ar skont :) Pa sondag ar det dags och ge oss av ifran phuket, vidare till bangkok och pattaya sen om 2 veckor ar det dags och rora sig hemat tillsammans med solen :p

Igar var det dags for shopping igen... inte bra... spenderat for mycket pengar har i phuket, de verkligen ranar mig har... sa dyrt... hade aldrig tankt mig att donken och BK ska kosta lika mkt som hemma i sverige :s amazing!

Well... anledningen till att jag sitter vid datorn ar att vi har bestamt oss och lugna ner med ekonomin litegrann... sa tjejerna kollar pa tv och jag vid datorn... inte matt sa bra om magen direkt, sa precis atit.. ska sitta har en stund sen upp och sova... ingen tv manniska direkt :p



bloglovin

Inga kommentarer: