torsdag, juni 18

sitter här inne i hotell rummet och bloggar i en ny rumskompis dator! wihi är bara så lycklig, fast än lite ovan med all åäö som finns på datorn haha jag som anpassade mig till den asiatiska tangentbordet :p well! dessa dagar har väl inte hänt så mycket förutom att vi äntligen har lämnat phuket, lyckades komma till flygplatsen med cirka 19.8 kg i bagage när det endast är tillåtet med 20 kg.. hahah och jag som ska shoppa som en galning inne i bangkok... well får slänga lite gamla grejer :p

Väl inne i Bangkok så träffade vi på en utav tjejernas killkompis som ska bli våran guide i 1½ vecka innan vi drar hem till Sverige igen... Vi har vart inne i DreamWorld, Siam Park åkt runt till olika restauranger och ätit mat... och igår... mmm god mat haha åt ute för en gångs skull... alltså, där de lagar mat ute på gatan och det är såå gott:D Det som återstår på listan är att shoppa rejält, köpa hem dunder tabletter mot förkylning, färga håret ev. klippa topparna, dricka nya drinkar som gör mig lite berusad om kvällarna haha...

Pinsamt... eftersom jag inte får plats inne i tjejernas rum (och inte vill sova vid deras fötter) så fick jag hoppa in i deras killkompis rum, pinsamt när jag pratar i sömnen varje kväll också haha : well, nu ska jag back to bed och fortsätta dra mig i sömnen för snart är det dags och kila ut :p



bloglovin

Inga kommentarer: