tisdag, juni 23

Haha vad har hant med mig? jag har typ bytt stil jamfort med det jag hade innan... tanka sig att jag ar i thailand just nu, springer runt i langa jeans leggings och t-shirt nar det ar 33 grader ute hahah... inte ENS i sverige gor jag det nar det ar 16 grader ute hahah helt sjukt!

Sen sa har det paverkat mig rejalt av att sitta i bilen och lyssna pa gamla latar sen nya asiatiska latar... hahah maste bara dela med mig...!



Well, mkt knas har hant har pa sistone, jag vet varken ut eller in... men mar mkt battre har an i Sverige kan jag saga... fast nu har jag fatt ett eget rum, kanske lite ensamt men hellre det an att se hennes ansikte... jag klarar mig bra med mina fyra dvd filmer hemma i rummet och nagra cup of noodles hahah :D Well enjoy the video! for det ar den laten som jag kommer nynna ett bra tag pa! hahaha :D ELIN CINDY IS BACK IN SWEDEN... SOOON.. WATCH OUT FOR ME!



bloglovin

Inga kommentarer: