söndag, juni 21

Och sa var semestern snart slut... det kanns nastan som att jag inte vill aka hem, hela jag mar mycket battre.. jag har sovit battre, haft mindre ryggsmartor, hela jag ar mycket gladare? Kanske det ar pa tiden for mig att flytta hem till HongKong? Jag har ingen aning...

Men jag saknar verkligen mina vanner i Sverige, men vill inte lamna landet har... buhuu... Justja! New style everyone! Shorts och t-shirts haha minns inte sist jag gick ut pa stan med t-shirt jag som verkligen avskydde det forut... Men det ar ocksa endast 3 dagar kvar tills vi lamnar har for Sverige, men ocksa dem dagar tills jag kommer fa tillbringa 11 timmar inne i ett plan med en person jag inte alls kommer overens med. Jag har forsokt det mesta, inte bry mig, ignorera, le, halla med... men det fungerar verkligen inte... jag och manniskor som rattar till mig, bossar over mig, nej... me dont like. Inte ens min egen mor kan bossa over mig, eller ens pojkvanner som vagar saga ett ord, sa who the fuck are you som ska komma till mig och saga vad jag ska gora och inte gora? Girl, i dont even fcking know you, btw... i dnt think that i even want it to...
Jag har gett dig en ordentlig och tillracklig respekt for att du ar blings kompis, men det har verkligen gatt over gransen... ett ord till... och du kommer verkligen angra dig att du ens befann dig i samma rum som mig... men aa... ska inte saga sa mycket mer... jag haller... jag respekterar men fan inte dig...

tjudelu <3



bloglovin

Inga kommentarer: