måndag, juni 1

Heeeelt knas, är vad allting blev, faktiskt väldig besviken på dig av hur mycket du egentligen blev påverkad av det hela... I dina ögon är jag en negativ person efter i helgas, men det du inte ser, vet du inte om! Jag är ledsen bloggläsare, det är väl lika bra att bryta upp kontakten med mig, då jag enligt en person är en egocentrisk, oansvarig, otacksam person! AKTA ER FÖR MIG! Så ja, det är tydligen så att jag har fyllt år och är 20, men efter detta inlägg så LOVAR jag att du också kommer kalla mig för barnslig och kommer undra hur gammal jag egentligen är! Du kanske anser dig vara mer mogen än mig, trots att du är några månader yngre, vissa har ju lite svårt att utveckla sig med åldern, men glöm inte att DU hade släkten inne som hjälpte dig medans jag hade ingen förutom mina 5 vänner... som hjälpte mig med maten... fast ioförsig åtminstonde jag tänker ett steg före...

So long my friend!



bloglovin

Inga kommentarer: