tisdag, juni 2

Just nu är jag lite osäker på om jag egentligen mår så bra... skit har hänt, mitt självförtroende har sänkts p.g.a. en person som stod mig nära, försöker bygga upp det igen och såklart de vänner som återstår efter födelsedagen, de försöker så gott det går... Men det är verkligen acceptabelt i allt det han har sagt, nästan så att jag tänker checka in i förväg bara för att undvika hans ansikte, hans röst på fredag, jag vill inte ha samtal från han eller sms, så nej jag vill inte ens hälsa på han, oavsett hur fucking jävla irriterad han är på mig!

Igår var jag där igen, fast denna gång med en närvarande person iallafall, det var kul att få prata om mig själv med en person som iallafall lyssnade, fast sen så dampade C mitt i natten så jag drog hemåt med henne kl 2 på morgonen typ : tog typ 30 min in till stan och det var mitt livs kallaste bussresa någonsin! Det var typ hål i bussen därbak eller något så mycket som det blåste in när jag satt där och såklart så var vi typ tvungna att sitta bak hahah!

Men just nu så har jag känt att jag och C vi har pratat mer, umgåtts definitivt mycket mer, sen typ precis småtjfsat med N, tydligen lite svartis över det som har hänt, men han får såklart skylla sig själv och inte höra av sig och sedan undrar vem jag är för jag är tydligen ingenting för han. Men... han reagerade och jag bryr mig fan inte om det. Jag söker efter kärlek, ett förhållande att bygga upp, om jag har hittat den rätta vet jag inte, det får tiden avgöra om människan vill spendera sin tid med mig. Fast, det kändes inte fel iallafall...

Nu är kl typ halv två, ska möta upp Rachelle imorgon och snacka lite skit innan jag drar vidare, sen ska jag växla pengar också jag funderar på om jag ska kanske bara växla en del och sedan ha lite svenska kronor kvar i plånboken? Jag vet inte jag är hur förvirrad som helst efter allt, vet inte vad jag ska göra, men vissa personer i mitt liv, jag vet iallafall vart jag har dem, glad också över att C lovade att sluta ljuga för mig... så det glädjer mig =) Samt att hon och E har börjat pratas vid igen, åtminstonde hon vill prata i telefon med henne när jag är på toa hah :D eller när jag har vidarekopplat mina samtal till henne...

Well, Monica loggade in nu, så det blir väl skitsnack en stund så sen blir det sovdags =)

Nattinatt!



bloglovin

Inga kommentarer: