tisdag, juli 28

Fan ta dig! Jag hatar dig, hatar dig så innerligt mycket...! Eller jag önskar nog bara det... Vad har du gjort med mig?? Varför kom du tillbaka till mitt liv bara sådär och sen beter dig som en jäkla idiot? Att jag ser på dig som jag gjorde förr... fuck jag kollar inte ens på dig! För varje gång du är i närheten, okey mitt hjärta slår fortfarande men jag gör knappt någon ögonkontakt ens en gång? Jag kollar ju bara ner på golvet/marken. Det är väl ändå du som petar på mig, rör på mig, allt för att få tillbaka mig till verkligheten och få mig sluta drömma, om inte jag ska kolla på dig när du gör dessa grejer, vem fan ska jag kolla på då? Jag är överens om du är, att vi bara är vänner, jag själv skulle vinna mycket på det. MEN, hur ska det gå till när du bara nojar dig över något som du inte ens behöver noja dig över?? Ingen, absolut ingen kan någonsin överta den platsen du har i mitt hjärta, ingen kan heller överta någon annans plats i mitt hjärta. De finns där och kommer alltid finnas där.

Sen om du, har problem med mitt liv... Jag kan inte rå för det, gubben lilla. Jag har berättat allt för dig, och är väldigt lack över att du inte vill berätta det som jag redan vet om.


Inga kommentarer: