tisdag, juli 28

Har fått in lite klagomål om att jag inte skriver ut namnen på folket jag nämner i mina inlägg samt att jag bara skriver rakt på utan radbrytningar... Well, from now on, im gonna try my best! :p

Har vart lite fram och tillbaka, men det är ju bara mitt humör, men det jag har gjort idag är att jag vaknade av ett samtal från Rachelle som ville träffa mig inne i Kista medan hennes man var på bio... så var med henne och hennes dotter sen så drog jag vidare till stan där Cherry, Michel, Neil och Cherry's kompis satt och fikade på Muffin Bakery :] sweet!

Sen så... kom Erica och Jeff (aa nummer fem... ) satt där en stund sen va jag hungrig så det var bra sätta igång och trampa in på Pong, käka en buffé som Erica betalade åt mig :) Efter det... uhhmm... ringde grabbarna vart de var, de satt tydligen på en bar i närheten så drog dit, skulle beställa dricka oohh var sååå sugen på godis shots, men... glömde id-kortet hemma : killarna försökte övertala tjejen i baren att ge mig drickan iaf, men hon ville inte så det var bara o dra till nästa ställe som de kände folk på... saken var den att jag hade kunnat åka hem o hämta, men de ville inte... så aja.. det var ju bara o köra då :p sedan så kom brorsorna, och efter en och annan cider så var det dags o prata allvar :

duuh... drog därifrån när kl var typ tolv kom till gullmars så fick typ vänta 40 min på tåg jäveln... sen när de andra skulle fixa nåt så satt jag kvar, men då kom skarpnäck-tåget... men ja hade allas väskor, kunde ju inte bara slänga mig på tåget inte... så sket i tåget, var uppe me dem en stund (de missade tydligen sista tåget) så drog ner för att hinna me mitt sista tåg, träffade på mitt ex, vi pratade lite... skönt o träffa honom ute igen faktiskt, vi är vänner... något som jag inte trodde man kunde vara efter ett förhållande... men det kändes skönt med tanke på att jag var lite ledsen innan... så fick sällskap typ nästan hela vägen hem hihi :)

Tjaaa... nu blire serie en stund sen läggdags! puss!

Inga kommentarer: