måndag, juli 27

Övernattning i st eriksplan igår, ville inte riktigt sova över faktiskt :/ var jättetrött redan vid 22 tiden, gnällde redan då om att få gå hem med E, men hon ville inte gå så tidigt så det slutade med att vi 2 sov över... sov knappt något förrän på morgonen. Madrassen var för mjuk sen nog för att jag är van och sova ensam i min 90 säng (?) Men det vart ganska mycket mys med frugan min :p hihi

Idag... väldigt seg då jag knappt hade någon energi, väldig torr i halsen efter att ha missbrukat på the hela kvällen innan. Men drog hem vid 16 tiden, sen fick lite gäster som Cherry, Mich och Po. Så de drog för ett tag sedan, men glömde flaskan här... så får se när nästa sup blir... fan det är ju bara jag och mich som shottar... jävla fegisar!!

PS. Jag vet inte om du har en sådan stor lust och vänta på mig. Du kanske inte vet, men jag vet att det kommer ta en bra tid innan jag når dit. Det känns för mycket just nu... men tanken av att min dröm skulle bli sann har gått i mina tankar ganska länge nu. No offence, men du är en urgullig människa som verkligen tänker på mig och lyssnar på det jag har att säga... men, som jag sa; man kan inte kontrollera sina känslor riktigt och glöm inte att du höll med...
Vill bara inte vara den som sårar... igen.
DS.

Inga kommentarer: