onsdag, juli 22

home now... efter en massa konstigt knas idag så aah är jag iallafall hemma nu :) gladys sov över här inatt så vi båda drog till globen idag för rekryteringsträff i AMS, träffade Sandra där men det gick inte så bra, för redan när vi kom dit till kl 14 så var det lång kö och så kom personalen och typ körde bort alla inkl. oss "de kommer inte hinna intervjua er alla, så om ni vill kan ni ge mig er CV så hör de av sig till er om de är intresserade" vart lite besviken :/ så jag var typ skittrött hade bara sovit några få timmar, men mötte upp mamma sen i högdalen köpte hem nya handdukar och handlade lite mat hem. Efter det så däckade jag en stund inne i rummet, sen så strömmar det in en massa samtal från don och meddelanden från michel... haha suck* är inte på världens bästa humör när jag sovit dåligt (akta er!!) men efter en lååång diskussion så kom vi fram till att brorsan blev lite ledsen att jag ville umgås med mich före han, det är väl såklart, har jag sagt att jag ska vara med någon så går den personen före... :p man kan inte bara komma och ringa hursomhelst och förvänta sig att jag ska skita i andra bror eller ej... that's it!

Men, bestämde med mich att vi alla skulle vara med varandra imorgon istället så jag cherry drog till don efter att daniel hade vart hos mig och fixat inne i köket och ätit mat :] var där och kollade på film, fast brorsan var inte så social idag tror han var ganska trött också, filmen var typ astråkig, halvsov till filmen men den var äcklig... ramlade av huvuden lite här och där på filmen, sen så var tjejen där väldigt naughty hahaha! Men när klockan var typ tolv så ville vi hem, men daniel hade druckit lite så han vågade inte köra :/ men lyckades övertala honom tillslut :p wii!

så nu sitter jag här efter att cherry bjöd på en grillad korv med bröd! :] gotta check the "new" kitchen hahaa... ciaaao! :)

Inga kommentarer: