tisdag, juli 21

Idaaag... var jag hemma som vanligt till 17-18 tiden... sen messa jag Glad om hon ville komma ut med mig, vi brukar inte träffa varandra så mycket längre, men definitivt mer nu än mitt första år i skarpnäck :) så det är ju skönt det :) får sluta tjura för ingenting haha :p

Så träffade henne inne i stan sen promenerade vi träffade Jeff och Alex i Kungsträdgården, sen vidare till Kungshallen för att hälsa på Jo, då kom Michel... jag och glad käkade friterad banan med glass :p sen gick vi vidare till kungsträdgården, där stötte vi på Mark och hans kompis sen när de gick kom Ryan, Daniel, deras kompis sen kom Cherry satt en stund sen så var det dags o dra vidare, men Daniel va snäll som skjutsade mig och Glad hem, de frågade också om vi ville med till Östberga, men nää... inte ikväll... bara hemma idag :)

Så nu är jag hemma, sitter och förbereder morgondagens intervju i ams globen, ska ut och röka nu sen säga hejdå till mina nattugglor på msn och sova :)

Wish me luck!

Muah!

Inga kommentarer: