måndag, juli 20

I finally realized that you where just a replacement for him. Visst du är jätte underbar, skitsnäll mot mig, men sen du tog avstånd från mig och jag började tänka efter... jag såg det i mina egna ögon hur lika ni egentligen var... något som jag förnekade innan...

Men du vet vad folk säger... lättast att komma undan med sårbarheten är att hitta en ny, som får dig att glömma den förra... eller något sådant haha!

Imorgon blire och handla mat! Frysen är heelt tom, och vi har typ inte handlat på 2 månader (kom ihåg att jag precis kommit hem från utlandet också... och mamma äter knappt) så äter upp sista maten nu med kassler i ugnen, potatisen färdiga och risen i riskokaren :D muuumsigt, sen får jag ju inte glömma tomatsåsen i kylskåpet heller hihi ;)


Peace yo!

Inga kommentarer: