söndag, juli 19

Owwwh confused... AGAIN! Fuck it! Syrran skickade meddelande till mig på FB att min pappa ville prata med mig? Det har gått 5 år sen sist och det var jag som bröt upp kontakten för att det inte alls kändes bra... att det alltid ska handla om pengar :| Jag vet inte vad jag ska säga OM han nu ringer mig, vet att syrran har mitt nummer men aja... OM han frågar mig om jag vill till honom, jag vetefan vad jag ska svara :s Iof om jag åker dit, jag har en gammal klasskompis sen lågstadiet som jag fortfarande har kontakt med som bor däråt, men han jobbar ju han också :(

Well! Arbetsintervju snart, pirrar lite i magen, men det var morsan som fixade jobbet och de sa att det inte gör något om jag inte kan servera... så kl 20 ska jag dit i stan sen får vi vart de placerar mig! Jag har haft lite konstiga drömmar, om henne! Om att allt jag trott inte är sant, men jag har tappat respekten för henne helt nu... Oavsett vad som än händer mellan dem nu.

Filippin-resan, nästan så pass säker att jag inte åker dit även om jag har några andra vänner som åker dit, som vill att jag ska besöka dem... Kanske blir en Thailands-resa med Namtal istället? haha :D hon ville iaf... vi får se... Ska kolla klart på min serie nu (som jag har sett hela säsongen 3 gånger nu...) sen diska sen fixa mig till intervjun sen får vi se vart tiden leder mig ;)

Kisses!

Inga kommentarer: