söndag, juli 19

LÖRDAGSKVÄLL!


my beautiful flowers from bangkok, thailand :)

one of my mission to take care of... haha :D

yeah... ska sy och klippa kläderna litegrann... :p


mitt fina, gosiga vinter-sovrum!
(för kallt och sova i min säng på vintern
och för varmt och sova här på sommaren :p)



mina klänningar som jag har lyckats samla på
mig på mindre än ett år! whaaahaa!



my simple bed... :)

titta... allting är i sin ordning ;)


yaaaa... så ser det ut! :]

och såklart så skulle jag inte klara dessa uppgifterna utan denna grejsi-mojs...?! :p
Btw, var så rastlös nu på kvällen så gjorde några utav dessa missions, så det blir en del serier till sen förebereda mig inför drömmarnas värld sen imorgon... hm, hitta min kamera! dammsuga, torka golv och förbi brorsan :]

Kisses!

Inga kommentarer: