onsdag, juli 15

IDAG!

Vaknade jag faktiskt ganska sent, kl 14 eller det har väl vart en normal tid för mig nu, nu när jag gjort det i några dagar, men det känns hemskt när jag insåg idag att jag har sovit bort halva dagen redan... :'( Well, efter att jag hade latat klart mig så bestämde jag mig för att ta itu med mina issues. Men det var också då jag såg på klockan och skulle bara välja en utav dem två grejerna jag skulle göra... antingen hämta upp min bluetooth handfree i stan eller köpa madrassen i högdalen, ville så gärna ha min handfree så det blev och åka till stan sista minuten typ och Cherry ville att jag skulle möta upp henne, så det blev som det blev :)

lite liten... men bilden får duga, är väl inte så märkvärdigt med en bluetooth handsfree? :) kostar 269 kr @ webhallen ;) prisvärt! då samma kostar omkring 700 på andra ställen :s

Handlade lite mat sen gick vi hem till mig och laga mat. Michel kom med. Efter att maten vart klart så kolla vi på en serie som jag redan sett typ 2 gånger (jaaa... hela säsongen), såg två delar utav det sen så kolla vi på film och sen drog vi ner till Söder, gick förbi Jeff's jobb hälsa på där sen hämta upp Cherry's killes post som va typ precis bredvid... När den pinsamma tystnaden kom så stod jag och C bara och snackade medan Mich var med Jeff, så istället för att stå där och skämma ut sig ännu mer ville jag bara dra, så dumpade av killarna i söder, jag och C promenerade till Skanstull därifrån sen snackade lite och från ingenstans så kom skarpnäck tåget... :o så jag hade tur och kom hem en kvart tidigare än tänkt... hihi :)

Well imorgon blir det och köpa madrassen i högdalen sen fixa om mitt varma rum a.k.a garderob hahaha... Men en tjej måste göra det hon måste göra :) haha något sånt... :p Well Nattinatt folks! :) MUAH!



Inga kommentarer: