lördag, juli 18

Igår, så var det väl inte så jätte plötsligt att jag skulle åka till Västerås, mådde dåligt dagen innan med tjejerna så jag tvekade rejält, men mådde mycket bättre efter en natts sömn så bara och köra! :) Sen samtidigt som att grabbarna skulle köra upp dit, så det var ju verkligen inget och tveka för :p Vid 17 tiden åkte jag hemifrån till Jeff, sen därifrån åkte jag med killarna till Västerås tog oss totalt liter mer än 2 timmar skulle jag tro? Åkte från Stockholm vid 20 tiden, och kom inte fram förrän 22-23 tiden haha :p undrar varför det tog en sådan tid? *-) mwahah!

När vi kom fram så var det bara och sätta igång laga mat, fixa vattenpipan, vissa började dricka redan då men jag pallade inte, mat först sen sprit! :D Efter ett tag så gick alla till soffan och kolla på tv, iaf jag :) haha! Där fortsatte vi med shotsarna hade rom och vodka, sen vår chaser! HAHAHA Jeff! Vi hade en kanna med is the först, men som tog slut och jag vägrade shotta utan något annat och dricka till :p Så E gav en idé, gå och koka the, låt det svalna sen, lägg i is, vad är det grabben gör? precis det hon sa! haha! Det smakade verkligen skumt sen att han valde thét med mint smak! GAALET! Sen att Bella och Billy sitter i solbrillor mitt i natten och E säger till mig att backa undan :p mee fiine, respect girl! didn't do a thing ;)

Och ja... tog aldrig några bilder igår, för jag hittar inte min kamera :/ ska försöka leta fram den imorgon nu när jag har bestämt mig för att vika alla mina kläder i garderoben som är heelt upp och ner. Damn, shit, hoppas att jag inte har tappat den nu bara :(

Ska slänga iväg ett samtal till E nu och får hoppas på att hon svarar, lite business goin' on folks!
Puss!

Inga kommentarer: