tisdag, juli 14

im all lost. det känns konstigt att en nästan samma grej ska behövas upprepas igen efter mindre än ett år... känns tungt. som jag har nämnt tidigare jag kan inte vara sur på folk, det värsta är redan över efter en natt och efter två eller tre dagar så är det jag som sitter och undrar vad du gör. fel av mig. men sant. fast för mig just nu så har jag inte alls mått bra, för mycket skit som kommer en efter en... samma problem hände precis som för mindre än ett år sedan... jag sitter och inbillar mig att det är något men sen att den andra personen inte ser detsamma i det och sedan går till en utav mina närmaste, jag vet inte vad andra människor tänker, men vet att vänskap inte alltid håller hela vägen ut... lite konstigt inlägg men hela jag är också konstig, kanske beror på det? :s

Inga kommentarer: