fredag, juli 10

Suck, vet inte vad jag ska göra... :( Fick lönen från TBS precis :/ inte fan var det mycket men iof ganska mycket för att jobba 6 timmar förra månaden innan Thailands resan...
Ångest redan nu att jag har överfört de pengarna till morsan, men känner att det är ett måste när det gäller att spara pengar : även om jag kanske drar om fyra månader så kommer jag aldrig hinna spara ihop lika mycket fick pengar jag hade sist till thailand... Men iof så slipper jag betala mitt boende och maten nu, bara min shopping och flygbiljetten på 6000... suck 2000 kvar utav biljetten och betala... Me need work, me need money NOOW! :p

Hemmadag hela dagen idag ju, har bara haft en massa funderingar i huvudet.... vill inte göra om samma misstag igen. Men jag vet verkligen inte hur eller vad jag ska agera, allt är verkligen upp och ner för mig :( Ångest är verkligen det sista jag har just nu, men varför nu, nu, nu?
Duuh, att allt alltid ska komma på en och samma gång ;p hahah damn it!



bloglovin

Inga kommentarer: