fredag, juli 10

thoughts... thoughts... thoughts... jag tror nog att jag fortfarande har några månader på mig att klara upp det här, fixar jag inte problemen eller om problemen kvarstår och att människorna fortfarande inte tycker om mig så säger jag upp mig filippin resan, även om jag kanske har drömt länge om det här. I'm sorry Chell-Ann! För jag tänker verkligen inte sätta mig i en resa där folk redan ogillar mig :/ Isf får jag väl antagligen tacka ja till thailands roadtripen nästa sommar om det blir nåt av där... Men åtminstonde NU har jag lärt mig min läxa, ska åka med en person som tänker ligga bredvid och steka i solen med mig. Skäms ju när folk frågar om jag har varit i Thailand :s

Well, sömnlös inatt :/ tror inte jag somna förrän kl 6 imorse för jag var heeelt död imorse när alarmen gick kvart i elva, kunde knappt stå på bena, så bad mamma tvätta... Vaknade för en stund sen ska nog gå och fixa mig, för det blir ett trall ner till stan, måste hitta nya skor, huhu sen äta buffé jääävlar vad jag ska äta! :D Sushi, thai-mat, dim-sum och en massa massa gott!

And... I really appreciate that you called me last night - så att nästan allt löste sig. Men du ska veta att även om det är löst, allt är inte ett dugg som förut : I don't know why, but i can't feel the love between us anymore... wondrin' why?



bloglovin

Inga kommentarer: