tisdag, augusti 25

Gjorde ett inköp tillsammans med Erica och Namtal häromdagen... Gick runt i SOUK och hittade tillslut ett par skor, i nästan min storlek (37, när jag har 36½ så lite stort... men det får duga) ord. pris var på 299 men fick det för ynka 86.50 tror jag att det var. under 90 kr iallafall, snacka om fynd! Roots ballerina skor typ, dem var vita.

Sen trallade ner till SALT idag i Kungsgatan bredvid mammas jobb, där de har ta 3 betala för 1 - erbjudande. Men skulle kunna köpa något om det var billigt, men kläderna som var kvar där var bara sådär, så det vart ju inte direkt så värt 3 plagg för 400 faktiskt. När jag kan spendera 400 på ett plagg som jag verkligen älskar? Nu när jag vet att jag knappt kommer använda de kläderna! WOHO! Jag är smart för en gångs skull när det gäller shopping! :) Annars så är jag heeelt blind, och öppnar inte ögonen över vad jag har köpt för något förrän jag kommer hem eller efter att kläderna ha legat i en månad inne i garderoben :p
Så imorgon blir det mer inlägg om vart jag har hittat all fynd någonstans :p OM jag nu hittar haha...

Men idag, var jag i restaurangen igen... min näst sista dag, så skönt att få sluta lagom precis när det vart surt och tvärt mellan mig och chefen där igen, jag säger ju, jag och kineser passar fan inte ihop, så antar väl att mitt löfte för 10 år sedan var ett bra val för mig, iaf en bra ursäkt haha skylla på morsan när hon egentligen knappt bryr sig vem jag är tillsammans med sålänge han behandlar mig bra, och är rättvis :P sen aa såklart som kan smöra ordentligt för morsan :P
Efter jobbet så gick jag min väg iväg till stan, gick runt runt runt hamnade sen i Time Shop, förmodligen min framtida butiksjobb (?) får svaret på onsdag.. träffade Roger där :) han var trevlig och sa att jag skulle ta mig en titt runt, vilket jag gjorde, fastnade litegrann på reaskyltarna hahaha så typiskt mig. Sen efter det träffade jag mamma fick en liten grej av henne, sen vidare till St Eriksplan, var med Erica, tror nog att hon oroade sig över mitt hype, men tvärtom just då, helt nere, helt trött så pratade vi när det kom till mig så började tårar rinna, och hade ju henne som tröstade mig också :) inte första gången heller... men tack :)
Så aa.. sen vart det väl hemåt när de drog vidare till Västerås, efter lite mat, massage, rökpauser, massa låtar som jag kände igen... somnade en liten stund där också, så vaknade med ett leende :]

Men nu efter ett låååångt inlägg och ett försök att kidnappa Richard ner till Stockholm så ska jag väl ta och sova hihi han verkar lockad och komma ner hit iallafall :)
Tjingeling! :)


[Faktiskt en bild som jag är väldigt nöjd över,
den är inte perfekt, men är tagen med en mobilkamera,
lägg märke till människorna, klädseln, ryggsäcken,
tavlorna bakom... lägg märke till... ALLT!]

Inga kommentarer: