onsdag, augusti 26

Idag, cirka 2 månader efter att jag har kommit hem från Thailand, mycket skit och gott har hänt, men mest skit. Därför jag har längtat tillbaka dit även om jag vart utan smsen, samtalen som jag brukade ha i Sverige. Men problemen börjar lösa sig, vissa blir värre, vissa blir lugna. Men det är bara för mycket förändringar hos alla, klarar inte av det.

Var häromdagen i St Eriksplan, berättade en sak till Erica, vad är det jag gör? Jag gråter! Har blivit otroligt sårbar på senaste veckorna, vet inte varför. Kan inte heller koppla det!

Jag vet inte vart jag har mina vänner längre, iallfall inte 8 av de 10!

Jag är så sur, så besviken, så... jag vet inte. Men har äntligen insett ett svar nu, du är den människa som lyckats få mig att hata dig rejält, verkligen avsky dig. Du lyckas bra du!
Saknar inte dig, vill inte ens veta av dig längre, vill inte veta vart du är, vad du gör, vill inte höra din röst, se dig skriva till mig eller ens ett samtal ifrån dig. Du kommer och går som du vill från mitt liv och du tycker att det är helt okey, FUCK jag har inte ens gjort dig något! Skitsamma, skitsamma, du skulle kunna tro att jag ljuger för mig själv. Men tyvärr, this is the truth, I FUCKING HATE YOU! Kommer ändå inte se dig mer haha så varför ens ljuga.

Inga kommentarer: