onsdag, augusti 26

Jag vet inte varför men det verkar som att jag har ett hittat ett ordentligt sätt att få ner min ilska till ett kontrollbart tillstånd. Det är väl bra det. Men det är inte varje dag jag har tillgång till att hitta en hel hög med smutsiga tallrikar eller smutsiga toaletter där jag kan sitta i mina bekvämaste kläder för att sedan sätta igång att få toaletten helt skinande rent. Lite sjukt men det funkar att få ut all sin energi och hat till att sedan förvandlas till skinande toalett eller tallrikar...?? Vet inte var alla humörsvängningar, vart alla plötsliga tårar kommer ifrån, sen all ilska, kan inte ens kontrollera det längre!! Jag vill bara sätta mig ner och gråta igen...

Can't take it anymore, i just want to disappear from here... from this country where nobody can contact me for a year or so...

Det är tungt, fett tungt i hjärtat. Folk tror att deras ord inte sårar, men jag tar det, håller mig, håller mig tills jag är hemma, vet att jag är ensam där jag kan släppa ut allt ordentligt. Ni som tror att ni känner mig, tyvärr ni har fel, jag vet exakt vilka som är där för mig, vilka som inte ens tål att jag pratar ut om mig själv och bara bryr om sig själva. Människor är olika, men fanimej inte så olik eller? Jag visste att detta umgänge skulle bli allt för mycket en dag, hade rätt, nu när jag började dra mig undan, så vart det bara sura miner, sura kommentarer. Tror det är dags att hålla sig undan eller? Jo, tror nog det.

Inga kommentarer: