söndag, augusti 30

KÄRLEK!

Jag vet inte om jag borde känna svartsjukan i mig gro, men trodde att jag också fanns där hos dig, men tydligen inte lika mycket som alla andra?

Sen till dig lilla "casanovan", jag tror nog att det var mer än jag som märkte hur konstig du var igår? Jag kan stå idag, säga stolt att jag har släppt dig, inte helt men för det mesta, redo för att låta någon annan närma sig till mig.. Snälla ber dig att inte dra mig tillbaka i det mörka igen...

Well, vet inte :/ ska jag fortsätta mina känslor för dig? Det värmer att se dig, jag blir urgullig på telefon med dig, även om vi kanske inte har så mycket att prata om, så är vartenda samtal värt. Det känns jättekonstigt : Vägled mig, till vart jag ska? Tror nog det är lättare och sluta nu än imorgon, eller några dagar framåt. Vågar jag ringa dig när jag är där? :s I dont know? Neej, det är inte till dig "casanovan".. Ohh, det känns nästan som att våren är tillbaka igen med vårkänslorna :) hooney, what you doin'? i'm feelin' satisfied after last night :) want some more...

Inga kommentarer: