lördag, augusti 8

IDAG...
jobbade till kl 15, det var ganska soft idag faktiskt, inte så mycket kunder och chefen drog iväg till frisören... 1½ timma, så vi fixa extra soft mat, tror vi satt och käka i en timma eller nåt hahah :p Sen efter jobbet drog jag med bussen till liljeholmen besökte systemet där, plockade på mig några drinkar sen till fridhemsplan hämtade upp Ti-Wan, så vi fortsatte till gamla stan, där hon skulle hitta hennes souvenirer hem från sverige :) hitta väl nå dalahäst och efter ett snack med han som jobba i butiken så fick hon en svensk nyckelring också haha :P

Därefter, så tog vi oss till systemet runt hörnet, satt där en stund, köpte öl till killarna, bar det till slussen, tog oss en färd upp till Gondolen, med hissen som egentligen kosta typ en tia per färd/ person men hissen var trasig så vi tog hissen mittemot som va gratis och fotograferade utsikten :) Vackert var det ;) Seeen... tog tåget hem och jag däckade helt, hela vägen hem till Skarpnäck. Kom hem käkade nå knäckebröd och kinesisk efterrätt sen hopp in i duschen sen vidare till skanstull där killarna hämtade upp drickpåsarna och vi fortsatte med samma tåg in till stan, skulle äta sushi buffé i Arigato. Typ 148 kr för en sushibuffé tror jag att det var? Men aa... något hände, men jag tänker inte sprida vidare ryktet, vill ju inte att de ska behöva ta ner deras skylt "Stans bästa sushi" jag ger respekt åt de som känner min mamma, vill inte att hon ska behöva skämmas över det jag gör ute... Hursomhelst, efteråt så drog vi till Skanstull, där thaibåten ligger... fortsatte en bit, så där i gräsmattan satt killarna, sen tjejerna "em iiiiews" (HAH!! som jag garvade hela vägen :p) Nu vet jag iallafall jag och vietnamesiska fungerar verkligen inte bra ihop...

Satt där och drack i kanske någon timma, lekte olika konstiga lekar, umgicks... ya'll know that the german girl is leaving tomorrow aiit? damn im gonna miss her! but a break from now on, going out tomorrow but after that im gonna be off, i need vacation in ma own home, clean and fold my clothes again... and then work again... and hopefully, that they're gonna call me back again :(

Well, Ti-Wan! It was very nice to meet you! Now, thanks to Michel I've got a new friend! THANKS! :D

And sleepy me is going to bed after some business... Kisses!

Inga kommentarer: